Walka

.arm / .disarm – wkładamy do ręki miecz i tarczę wpisujemy .disarm 1 ekwipunek zostaje wrzucony do plecaka. Po wpisaniu .arm 1 ten sam ekwipunek zostaje nam zalozony czyli w tym przypadku miecz i tarcza. W ten sposób można przygotować trzy takie zestawy (odpowiednio .arm 1, .arm 2, .arm3)
.combatmode (wartość) – wartość=1 oznacza, że przy walce z graczem na koniu, atakujemy jeźdzca, wartość=2, że atakować będziemy wierzchowca (komenda ta dotyczy tylko sytuacji, kiedy sami walczymy pieszo)
.horsehp_pos – ustawia pozycje paska z życiem Waszego wierzchowca
.horsehp_pos on / off – włącza/wyłącza pasek życia wierzchowca
.passive(wartość) – możliwe wartości 0 lub 1. Włącza lub wyłącza trafienia krytyczne (wymagana odpowiednia ilość bojówki)
.fe – służy do ustawienia przyjaciół i wrogów na potrzeby muzykalności i magii