Łucznictwo

Test umiejętności:
Test umiejętności pojawia się w momencie użycia łuku lub kuszy.
Niepowodzenie oznacza nietrafienie celu.

Modyfikatory obrażeń:
Procent opanowania umiejętności.
Model broni.
Materiał broni.
Materiał amunicji.

Płonące strzały:
Aby podpalić strzałę, należy dwukrotnie kliknąć na bandaże (patrz. Krawiectwo), a następnie wskazać strzały. Następnie należy dwukrotnie kliknąć strzały i wskazać ognisko (patrz. Znajomość dziczy).
Płonące strzały znikają z ekwipunku.
Płonące strzały można użyć jedynie przeciwko innym graczom.

Ograniczenia:
Pierwsza strzała z kołczanu/ekwpinuku wystrzelona jest z opóźnieniem.
Atak na innego gracza/npc niebędącego wrogiem nakłada status crime.
Używać broni można jedynie w pozycji bojowej.

Łuki

WyglądNazwaPochodzenie
longbow
[długi łuk]
Łuczarz
bow
[łuk]
Łuczarz
shortbow
[krótki łuk]
Łuczarz
composite bow
[łuk kompozytowy]
Łuczarz

Kusze

WyglądNazwaPochodzenie
crossbow
[kusza]
Łuczarz
heavy corrbow
[ciężka kusza]
Łuczarz
repeating crossbow
[kusza wielostrzałowa]
Łuczarz

Bronie miotane

WyglądNazwaPochodzenie
throwing dagger
[sztylet do rzucania]
Kowal
throwing axe
[toporek do rzucania]
Kowal
javelin
[oszczep]
Kowal
WyglądNazwaPochodzenie
arrow
[strzała]
Łuczarz

[bełt]
Łuczarz

Drewno

WyglądNazwa
Deadwood log
[Kłoda posuszu] – odpad
Galadh log
[Kłoda galadhu]
Orn log
[Kłoda ornu]
Lassemista log
[Kłoda lassemisty]
Orofarne log
[Kłoda orofarne]
Carnimirie log
[Kłoda carnimirie]
Tasar log
[Kłoda tasaru]
Fimbrethil log
[Kłoda fimbrethilu]
Thon log
[Kłoda thonu]
Nimbrethil log
[Kłoda nimbrethilu]
Lebethron log
[Kłoda lebethronu]
Mallorn log
[Kłoda mallornu]

Stal

WyglądNazwa
Ogamur
Ang
Celeb
Evyth
Black steel
Borang
Mal
Tasarang
Toughened black steel
Dulgabar
Erythmal
Galvorn
Mithril ingot
Ithildin
Ithilnaur
Eog