Nasycanie kałamarza:
Aby stworzyć magiczny kałamarz, należy dwukrotnie kliknąć na kałamarz, a następnie z menu goetei wybrać magiczny kałamarz.
Nasycanie broni i zbroi:
Aby nasycić broń lub zbroję, należy dwukrotnie kliknąć na magiczny kałamarz. Następnie należy wybrać spomiędzy broni runicznej i glifu protekcji. W następnej kolejności należy wskazać broń oraz (opcjonalnie) nazwać.
Nasycanie biżuterii:
Aby nasycić biżuterię, należy dwukrotnie kliknąć na magiczny kałamarz i wybrać biżuterię runiczną. W następnej kolejności należy wskazać biżuterię oraz (opcjonalnie) nazwać.
Zmiana nazwy biżuterii lub broni:
Aby zmienić nazwę biżuterii lub broni należy dwukrotnie kliknąć na kałamarz, wybrać stosowną pozycję z menu goetei, a następnie wskazać biżuterię lub broń.
Ograniczenia:
Kałamarz musi być pełny by móc go nasycić.
Każda powyższa czynność wymaga poświęcenia many.
Nie można nasycić magią wcześniej nasyconego przedmiotu.
Narzędzia
Wygląd | Nazwa |
---|---|
pen and ink [kałamarz z atramentem] | |
magical pen and ink [magiczny kałamarz z atramentem] |
Runy i glify
Nazwa | Działanie |
---|---|
glyph of protection [glif ochrony] | |
rune weapon [broń runiczna] | broń uzyskuje procentowy bonus do obrażeń przeciwko wrogiej stronie, a wielkość bonusu rośnie wraz z wielkością Goetei wytwórcy run |
Wytwarzanie
Aby wytworzyć przedmiot należy dwukrotnie kliknąć na magiczny kałamarz. Następnie należy wybrać odpowiedni przedmiot.
Ograniczenia:
Przedmioty wymagane do stworzenia przedmiotu muszą znajdować się w ekwipunku.
Każda powyższa czynność wymaga poświęcenia many.
Wygląd | Nazwa | Składniki | Działanie |
---|---|---|---|
diamond dust [diamentowy pył] | Kamień szlachetny | wykrywa okolicznych ukrytych postaci | |
feanors lamp [lampa feanoryjska] | |||
… [sole trzeźwiące] | skraca pobyt u Mandosa do siedmiu minut | ||
clasp [spinka do peleryny] | Amulet | sprawia, że nie można ukraść peleryny | |
elven cloak [płaszcz elficki] | Płaszcz | podnosi umiejętność Ukrywanie |
Wygląd | Nazwa |
---|---|
inshave [gładzik] |
Pergaminy:
Aby stworzyć pergamin, należy dwukrotnie kliknąć gładzik, następnie wybrać pozycję „pusty pergamin” i wskazać skórę.
Księgi:
Aby stworzyć księgę, należy dwukrotnie kliknąć gładzik, następnie wybrać księgę. Kolejno wskazać skórę oraz papier, po czym podać docelową ilość stron.
Księgi
Wygląd | Nazwa | Liczba stron |
---|---|---|
an empty scroll [pergamin] | 1 | |
a book [księga] | max 32 | |
a hardened book [księga z twardą oprawą] | max 64 | |
an incrusted book [księga z inkrustowaną oprawą] | max 100 |
Skóry
Hide (surowiec) | Nazwa | Cut up leather (składnik) |
---|---|---|
thin domestic animal hide [cienka skóra zwierząt domowych] | ||
thick domestic animal hide [gruba skóra zwierząt domowych] | ||
thin wild animal hide [cienka skóra dzikich zwierząt] | ||
thick wild animal hide [gruba skóra dzikich zwierząt] | ||
walrus hide [skóra morsa] | ||
gorilla hide [skóra goryla] | ||
alligator hide [skóra aligatora] | ||
timber wolf hide [skóra wilka] | ||
desert wolf hide [skóra pustynnego wilka] | ||
grey wolf hide [skóra szarego wilka] | ||
white wolf hide [skóra białego wilka] | ||
frost wolf hide [skóra śnieżnego wilka] | ||
brown bear hide [skóra brunatnego niedźwiedzia] | ||
black bear hide [skóra czarnego niedźwiedzia] | ||
ice serpent hide [skóra lodowego węża] | ||
giant serpent hide [skóra olbrzymiego węża] | ||
grizzly bear hide [skóra niedźwiedzia grizzly] | ||
polar bear hide [skóra niedźwiedzia polarnego] | ||
giant spider hide [skóra olbrzymiego pająka] | ||
frost spider hide [skóra lodowego pająka] | ||
dread spider hide [skóra przerażającego pająka] | ||
warg hide [skóra warga] | ||
drake hide [skóra smoka] | ||
gorgoroth hide [skóra Gorgorotha] | ||
grey dragon hide [skóra szarego smoka] | ||
green dragon hide [skóra zielonego smoka] | ||
ancient dragon hide [skóra pradawnego smoka] |