Test umiejętności:
Test umiejętności pojawia się w momencie użycia łuku lub kuszy.
Niepowodzenie oznacza nietrafienie celu.
Modyfikatory obrażeń:
Procent opanowania umiejętności.
Model broni.
Materiał broni.
Materiał amunicji.
Płonące strzały:
Aby podpalić strzałę, należy dwukrotnie kliknąć na bandaże (patrz. Krawiectwo), a następnie wskazać strzały. Następnie należy dwukrotnie kliknąć strzały i wskazać ognisko (patrz. Znajomość dziczy).
Płonące strzały znikają z ekwipunku.
Płonące strzały można użyć jedynie przeciwko innym graczom.
Ograniczenia:
Pierwsza strzała z kołczanu/ekwpinuku wystrzelona jest z opóźnieniem.
Atak na innego gracza/npc niebędącego wrogiem nakłada status crime.
Używać broni można jedynie w pozycji bojowej.
Łuki
Wygląd | Nazwa | Pochodzenie |
---|---|---|
longbow [długi łuk] | Łuczarz | |
bow [łuk] | Łuczarz | |
shortbow [krótki łuk] | Łuczarz | |
composite bow [łuk kompozytowy] | Łuczarz |
Kusze
Wygląd | Nazwa | Pochodzenie |
---|---|---|
crossbow [kusza] | Łuczarz | |
heavy corrbow [ciężka kusza] | Łuczarz | |
repeating crossbow [kusza wielostrzałowa] | Łuczarz |
Bronie miotane
Wygląd | Nazwa | Pochodzenie |
---|---|---|
throwing dagger [sztylet do rzucania] | Kowal | |
throwing axe [toporek do rzucania] | Kowal | |
javelin [oszczep] | Kowal |
Drewno
Wygląd | Nazwa |
---|---|
Deadwood log [Kłoda posuszu] – odpad | |
Galadh log [Kłoda galadhu] | |
Orn log [Kłoda ornu] | |
Lassemista log [Kłoda lassemisty] | |
Orofarne log [Kłoda orofarne] | |
Carnimirie log [Kłoda carnimirie] | |
Tasar log [Kłoda tasaru] | |
Fimbrethil log [Kłoda fimbrethilu] | |
Thon log [Kłoda thonu] | |
Nimbrethil log [Kłoda nimbrethilu] | |
Lebethron log [Kłoda lebethronu] | |
Mallorn log [Kłoda mallornu] |
Stal
Wygląd | Nazwa |
---|---|
Ogamur | |
Ang | |
Celeb | |
Evyth | |
Black steel | |
Borang | |
Mal | |
Tasarang | |
Toughened black steel | |
Dulgabar | |
Erythmal | |
Galvorn | |
Mithril ingot | |
Ithildin | |
Ithilnaur | |
Eog |