Wszystkie zmiany w wersji testowej – próbujemy zrobić ze skrytobójcami coś, żeby fajnie się nimi grało, ale żeby przy okazji nie psuli gry całej reszcie ;). Wszelkie uwagi mile widziane, prawdopodobnie będziemy jeszcze sporo zmieniać w tym temacie.
Ukrywanie się:
– Po próbie sztyletowania, strzale z ukrycia (udanym lub nie) lub zwykłym ataku trzeba zawsze odczekać 4s, zanim postać będzie mogła się schować.
Strzał z ukrycia:
– Czas celowania przy strzale z ukrycia został skrócony z 6s do 2s.
– Po nieudanym strzale z ukrycia nie będzie już trzeba czekać kilkunastu sekund, aby ukryć się ponownie.
– Szansa na trafienie z ukrycia liczona jest jak przy zwykłym ataku, przy czym do obrony brane jest Demaskowanie, lub Bojówka (Walka Bronią / Walka Wręcz / Łucznictwo), w zależności od tego która umiejętność ma wyższy poziom.
– Obrażenia przy strzale z ukrycia liczone są jak zwykły atak, z tą różnicą, że omijają pancerz.
– Dodaliśmy nowy perk – assasin_bleeding. Powoduje on, że zamiast omijania pancerza, nasz atak będzie powodował krwawienie, zabierające 1k3 obrażeń, co 3 sekundy, przez następne 2 minuty (razem 40k3 obrażeń). Krwawienie można zatamować używając bandaży – gdy postać zostanie wyleczona do 100%, krwawienie automatycznie ustaje.
– Dodaliśmy nowy perk – assasin_paralyze. Powoduje on, że zamiast omijania pancerza, nasz atak automatycznie zrzuca z konia oraz unieruchamia cel na 5 sekund.
Sztyletowanie:
– Po chwyceniu postaci, skrytobójca nie może sam zabić ofiary, a jedynie ją wypuścić.
– Wpływ broni użytej do chwytu ma teraz większe znaczenie (jakość, materiał oraz jej obrażenia)
– Postać która próbuje się uwolnić ma znacznie mniejszą szansę na sukces.
– Skrytobójca trzymający ofiarę może jej teraz używać jako tarczy – jeśli zostanie zaatakowany, część ataków trafi ofiarę, zamiast niego